Марс хочуть заразити життям

Опубликованно 29.11.2019 00:18

Марс хочуть заразити життям

У статті, опублікованій в журналі FEMS Microbiology Ecology, стверджується, що «первинними колоністами» Червоної планети повинні бути «мікроорганізми» — бактерії, віруси і грибки, які підтримують багато життєві процеси на Землі.

Хосе Лопес, професор Ново-Південно-Східного університету і один з авторів статті, пропонує підхід до планетарної колонізації, який починається з плану з вивчення мікробів, які могли б підтримувати життя в позаземних середовищах.

«Життя, як ми знаємо, не може існувати без корисних мікроорганізмів», — сказав він в прес-релізі. «Щоб вижити на безплідних, стерильних планетах, нам доведеться брати з собою корисні мікроби».

Давайте пояснимо: ідея, представлена в статті, відмовляється від суворих принципів, не допускають забруднення, яких NASA і всі космічні програми дотримувалися протягом десятиліть — політики, існуючої з поважної причини.

Коли справа доходить до відправки обладнання в космос, зазвичай все ретельно стерилізується і захищається від мікробів і забруднень, як в лікарні, готує свої скальпелі до операції, тому що ми не можемо дозволити собі зіпсувати незайману середу, яку ми намагаємося вивчити.

Але Лопес і його колеги стверджують, що введення корисних мікробів може фактично запустити процес тераформування Марса і зародження життя на суворою Червоній планеті.

«Впровадження мікробів не слід вважати випадковим, але неминучим», — йдеться в статті. «Ми припускаємо, що майже неможливо досліджувати нові планети без переносу та/або доставки будь-яких мікробних мандрівників».

На Землі мікроорганізми мають вирішальне значення для багатьох процесів, які підтримують життя, таких як розкладання і травлення, і навіть клімат Землі. У статті стверджується, що кращими мікробами для цієї роботи можуть бути экстремофилы — організми, які гипертолерантны до самих екстремальних середовищ і навіть процвітають в них, як тардиграды.

Велика частина статті стверджує зміна ставлення до мікробів в космосі, розглядаючи їх як корисні і небезпечні. Але дослідники і досі не знають, які мікроби допоможуть, а не завдадуть шкоди спробам терраформировать Марс.

У документі стверджується, що всім, від Ілона Маск до Джефа Безоса і NASA, необхідно провести «провокаційний зсув парадигми» в нашій політиці космічної колонізації.

Зрештою, першими колоністами нашої рідної планети не були люди, земноводні, або навіть рослини. Основними жителями Землі протягом багатьох років були одноклітинні мікроорганізми.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що заради підкорення Марса хочуть поміняти ДНК людини.