Глибоко в космосі розглянули термоядерний вибух

Опубликованно 03.01.2020 08:54

Глибоко в космосі розглянули термоядерний вибух

За повідомленнями космічного агентства, винуватцем найпотужнішого вибуху, є віддалений пульсар, вибуху наднової, але дуже маленькою, щоб утворити чорну діру.

НАСА помітило вибух, тому що він послав інтенсивний пучок рентгенівських променів, який був зафіксований орбітальної обсерваторією агентства NICER.

В цілому, це служить потужним нагадуванням: космос — надзвичайно небезпечне місце.

Згідно з дослідженням, опублікованим в журналі Astrophysical Journal Letters минулого місяця, серпневий вибух вивільнив за 20 секунд стільки ж енергії, скільки зробить наше Сонце за 10 днів.

"Цей сплеск був видатним", — заявив астрофізик НАСА Пітер Бульт, який керував дослідженням, в заяві НАСА. "Ми бачимо двоступеневе зміна яскравості, яке, на нашу думку, викликано викидом окремих шарів з поверхні пульсара і іншими функціями, які допоможуть нам розшифрувати фізику цих потужних подій".

Астрономи вважають, що термоядерний вибух був викликаний гелієм, який потонув під поверхнею пульсара і злився в вуглецевий шар.

"Потім гелій вибухає і вивільняє термоядерний вогненна куля по всій поверхні пульсара", — пояснив глава NICER Завен Арзуманян.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що астрономи виявили нову силу в космосі.